Sanningen att säga

all we can do is keep breathing

Kategori: Allmänt

Jag måste säga att när jag blir såhär - uppslukad - av t.ex. böcker (oftast böcker faktiskt) så kan det vara svårt att få tag i mig, jag inser det så redan nu ber jag om ursäkt för att det bara kommer bli värre närmaste dygnen då bara sista delen återstår! :)

Ville passa på att dela med mig av min favoritlåt just nu till er alla, en låt som dessutom skulle passa fantastiskt bra in i Twilight-filmerna som återstår att komma. Kan tänka ut ett par tre scener redan nu.
Anyhow, det är Ingrid Michaelson som sjunger "Keep Breathing". Den gjorde ett stort intryck när den var med i Grey's Anatomy för vad som känns vara en evighet sedan.

Nu är det dags för mig att rycka upp mig själv för dagen och göra ett gästspel in i världen utanför igen.
Kvällsfika med Katrine inne på Götgatsbacken, tror inte det kan bli mycket mysigare. :)


Ta hand om er ikväll,

luv M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: