Sanningen att säga

Da da daa

Kategori: Allmänt

Okej, okej, jag vet att det går långsamt framåt med skolböckerna men de är ju så olidligt tjocka och tramsiga. Föreläsningsanteckningarna är bra dock, men jag kan ju inte uteslutande läsa på dem. Oh well.

Vill passa på att poängtera att jag uppskattar att ni hör av er med glada telefonsamtal och söta sms när ni läser bloggen. Sånt höjer alltid humöret några extra steg. :)
Dessutom, vill ni ha bilderna i större format eller så är det bara höra av sig så kan jag mejla dem!

Idag skiner solen och enligt rykten har jag hört att det är elva minusgrader här i Stockholm, hrm, vad ska jag ha på mig för att inte frysa sönder idag då? Svåra val när 98% av ens garderob befinner sig på västkusten. Kommer nog njuta av UGGsen idag dock, känns som perfekta skor för en kylig promenad mot Aspudden och Maries lägenhet. :)
(hoppas även jag kan pracka på henne sushi idag eftersom jag nog kommer bli galen om jag inte får sushi snart)

Igår njöt jag och Karin faktiskt av Harry Potter och Fenixorden hemma hos henne, vilket alltid är en lycka i sig!
Både Alan och Jason har fantastiska scener som de är så sexiga i att man nästan vill.. ja.. jag vet inte, springa in i tv:n låter rätt bra för min del. :)

  

Ska hoppa in i en lång, varm dusch nu och sedan dricka grönt te medan jag fortsätter läsa Eclipse.

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: