Sanningen att säga

diagnos

Kategori: Allmänt

Så kom det svart på vitt, jag är sjuk. Det är inte så illa som det kunde varit men för mig är det olidligt plågsamma nyheter.
Ni som känner mig väl vet att min önskan är många barn, och att jag vill börja i en ung ålder - den här sjukdomen gör det svårt att få barn och kan i värsta fall göra det omöjligt.
Det känns som om någon rivit ut mitt hjärta, stampat på det och tvingat mig överge den dröm jag byggt upp för mig själv. Jag är förkrossad och ber er ha överseende med att jag kommer vara svår att nå ett tag framöver, behöver tid för mig själv och ska passa på att få miljöombyte genom den sedan länge planerade resan till Åre på lördag.

Uppdaterar bloggen när jag kommer hem till nästa helg, tills dess önskar jag er alla en helg av njutning och leva i nuet - man vet aldrig när dåliga nyheter slår till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: