Sanningen att säga

Grattis Giraffen! wiieii!

Kategori: Allmänt

Haha, jag vet att jag är värdelös på att uppdatera bloggen när jag är i Stockholm men det är för att dagarna såväl som kvällarna är fyllda av vänner, vin och livets mening! :)
Anyhow, tänkte passa på att skriva en liten rad när jag är lagom onykter på sangria efter en underbart fantastiskt fira-Claes-kväll på Tabac med god tapas (tack syrran för att du stod för notan också! betalar tillbaka när jag tagit examen! ;)).

Så, vad tänkte jag egentligen skriva? Well, kan börja med de tre nya vägledande pelarna i mitt liv det här året;
- Välj de vägar som gör dig lycklig
- Oroa dig inte så mycket för varför, tänk istället på hur du fortsätter framåt utifrån de nya förutsättningarna
- Kärlek är föränderlig

Kanske kommer ni märka av mina stapplande steg mot ett liv i lycka, kanske gör ni det inte förrän året närmar sig sitt slut. Det får vi se vad tiden lider.
Kan även passa på att berätta hur mitt hjärta senaste tiden gråtit och smärtat då jag hela tiden vetat att jag måste tacka nej till de roligaste äventyren det här året kunde erbjudit mig, men i och med att jag väljer en annan väg i år kan jag hålla drömmen om Jorden Runt -11 vid liv och dessutom slippa svälta i höst. Dessutom har jag slutat känna det som en sorg att just jag inte får uppleva dessa äventyr utan glädjer mig för att mina vänner får uppleva det - det är de värda! Ni betyder så otroligt mycket för mig kära vänner! Det ska ni veta. :)

Dags att lägga mig och börja läsa de nya böckerna jag lånade av Karolina idag - får se om även jag faller head over heels för skotten! ;)

sömnig kärlek från en liten storstad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: