Sanningen att säga

Halmstad

Kategori: Allmänt

Jag kan inte göra annat än att tacka er alla för att ni respekterat min tid i fred, det känns skönt att få berätta för er när jag känner att jag kan och orkar. Vill passa på att säga att jag mår bättre nu - har börjat förlika mig med vad sjukdomen innebär och lever nu vidare under de nya förutsättningarna.

Tänkte göra en lite skön grej till alla er därhemma i Stockholm, nämligen såhär - innan jag säljer loss allt det jag nu ska rensa ur my crib på tradera kommer jag lägga upp foton på allting här så är det bara höra av er om ni är intresserade!
Kommer bli en blandad pott med kläder, accessoarer, böcker och heminredning.
Passa på att fynda Marikas Memorabilia! ;)

Idag fyndade jag istället på Hemmakväll - 10 dvdfilmer för 250 kronor!
Hittade en del finfina fynd och en del inte fullt så bra filmer men som jag ändå tänkte försöka ge en chans.
Bäst var nog Harry Potter och Fenixordern! (när jag får Lucius-abstinens!)

Någon som har något bra förslag på mat idag?
Skulle behöva göra något med delikatesssvamparna och tomaterna innan de blir dåliga.
Kanske bulgur till det? Nej jag vet verkligen inte, inte särskilt hungrig ännu ändå.

Uppdaterar med prylar till försäljning senare! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: