Sanningen att säga

happy things

Kategori: Allmänt

Så, efter många om och men kommer här lite bilder på saker från min lägenhet som höjer mitt humör varje dag :)

    
Mina lucky ladies från Dublin, julstrumpor från Topshop (som förövrigt har vääärldens bästa strumpor, nästa gång i London ska jag köpa på mig en hel resväska!), några av mina favoritmagneter och min just nu välfyllda frys - kolla all quorn! Det är bitar, filéer och färs! :D

    

En av mina två nya favorit-koppar från Åhlens, nya stolsöverdragen till barstolarna som mamma så snällt sydde, mitt absoluta favorit diskmedel som räcker för evigt - den här flaskan är från september, för en gångs skull fylld fruktskål och dagens underbara middag med massor av grönsaker - självklart med tända ljus i vackra lyktor för att skapa en kreativ stämning.


Så, vad har ni andra för er idag? :)

Som ett smakprov på saker jag skulle kunna sälja om någon är intresserad är den splitternya Björn Borg-väskan i en störtskön modell och i oslagbart vackert material! Riktigt lila med stansade mönster - om den varit lite större skulle jag aldrig velat bli av med den men i propotion till mig är den lite liten tyvärr.

 

Ha det fint kära vänner, jag ska skriva klart månadens krönika till Motvinden nu. :)

Live, learn, love.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: