Sanningen att säga

Jeff-fa-fa till Stockholm!

Kategori: Allmänt

Tackar min kära storasyster för den här informationen då hon så snällt mejlade ut att Jeff Dunham kommer till Stockholm den 8 april! :D
Köpte direkt 2 biljetter till första parkett så nu undrar jag om någon vill vara mitt sällskap under vad som kan bli vårens roligaste kväll? Hoppas självklart på en stark uppslutning, fler biljetter kan ju köpas till om ni är fler som vill komma.

Satt för några dagar sedan och tittade på Jeff Dunhams very special Chistmas special och jag skrattade så jag höll på att svimma - han är så grymt duktig och så rolig! Älskar när Achmed the dead terrorist kände sig lite ledsen.. naaaw!
T.o.m. jag vill krama den söta dockan!

Okej - till andra ämnen nu, varför det inte kommit kort på saker till försäljning än är för att mitt kamerabatteri dog tidigare idag så jag har inte hunnit fota och lägga in det på datorn än men det kommer, ta det lugnt! :)

Sen har jag också fått förfrågan om att lägga upp fler recept här så idag åt jag något riktigt gott; Ugnsbakad kyckling med rotfrukter. Skar ner palsternacka, morötter, gul lök (som allt var på extrapris idag på Hemköp) tillsammans med några potatisar - lade allt i en ugnsform, ringlade över olja och kryddade med vitlök, salt, peppar och paprikakrydda och så självklart lite citronjuice!
Sen stekte jag kycklingfile i strimlor ett tag innan jag lade över det på rotfrukterna, in i ugnen på 225 grader - rör om några gånger och voila! Tog kanske 20 minuter och sen serverade jag det med matyoghurt smaksatt med citron, salt, peppar och vitlök. Fantastiskt gott! :)

Det var dagens tips!
Nu ska jag försöka skriva klart stycket i rapporten jag håller på med och sen är det sovdags! (eller ja, försök ett)


Kramar till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: