Sanningen att säga

Kris i paradiset!

Kategori: Allmänt

Skulle verkligen behöva de där CSN-pengarna nu, står att de väntar på att vår skola ska registrera oss (vilket vi själva gjorde innan helgen). Dessutom fick jag sms idag från Generalen som påminde att jag inte satt in pengar för bussresan till Åre på lördag så det ska jag göra idag på vägen till tåget tillbaka till Västkusten. Gah!

Okej, men om jag tar ett djupt andetag och istället tänker att det är roligt att få komma iväg, roligt att de ändrat lite i schemat och ännu roligare att återvända hem så kanske (men bara kanske) pulsen återgår till normal.

Måste dessutom imorgon göra följande;
- lämna in ansökan om nytt id-kort
- ringa Adlibris och fråga vart fasiken avin är till boken jag har liggandes i Stockholm
- betala 2 räkningar som blivit fuckade den här månaden
- returnera en trasig bok till Adlibris
- leta efter skidbyxor på stan (helst ett par billiga)
- köpa loss vin till Åre
- ringa läkaren inför vår telefontid senare i veckan
- gå på föreläsningen
- köpa loss sista 3 böckerna till de här kurserna

Wish me luck!
Dags att dra sig in till banken nu inför tågresan hem - redan utmattad..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: