Sanningen att säga

Life isn't always what it seem

Kategori: Allmänt

Läser Twilight-böckerna som en galning och kommer idag börja på den tredje i ordningen.
Älskar att jag har fastnat för en ny bokserie efter många långa års väntan att hitta något riktigt läsvärt!
Senast var Otoriklanen och Harry Potter. Har dessutom köpt hem en hel del nya härliga böcker via www.bokshopen.nu (ni bör alla handla era böcker där; bra, billigt, snabbt och en viss del av pengarna går till Halmstad Studentkår!).

Vad jag är dålig på att göra är plugga inför tentorna men jag har en plan där också, do not worry! :)

Idag bär det av in till stan för att möta upp Sanna från Halmstad för en kaffe, ska bli riktigt trevligt faktiskt, känns lustigt att träffa västkustarna ur den verkliga miljön men det kommer bli fantastiskt är jag övertygad om! Får se om Nina dyker upp också och tar en paus från sitt lan.
Ikväll ska jag även till Karin för en rejält mysig kväll med film, cider och Twilight-snack. Hur kan det bli annat än underbart? :D ;)

Avslutar dagens morgonpigga (?) inlägg med några fina bilder jag tog den 29/12 på min, Camillas och Marias promenad!
Enjoy! :)

   

Luv M (som just nu flirtar med det farliga igen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: