Sanningen att säga

så mycket kärlek

Kategori: Allmänt

Jag har så mycket kärlek inom mig som inte har någonstans att riktas längre.
Eftersom jag ännu inte har barn, är pälsdjursallergiker så jag inte kan skaffa valp eller unge, eller ens har någonting i närheten av pojkvän/kk/friend with benefits har kärleken ingenstans att gå - vem ska jag älska villkorslöst nu?

Skulle önska att jag kunde ha någon av dessa små älsklingar;
  
Skulle döpa dem till Scarlet, Rio och Lucifer. :)

Anyhow, det skulle komma att krävas mycket pengar och mediciner för mig att kunna ha pälsiga, ljuvligt sköna husdjur vid min sida att älska, klappa på och ta hand om.

Har suttit och bara läst, läst och om igen läst anteckningarna inför tentan på torsdag. Började nyss skriva rent glosförklaringen så den ska bli mer lättpluggad imorgon. Vet inte hur den kommer gå - känns som om jag tappat greppet lite - någon som kan rädda mig?
Dags att fortsätta plugga och sedan lyckas sova en liten stund.

Jag hoppas ni alla har en bra onsdag framför er!

Love M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: