Sanningen att säga

news update!

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Halmstad - pust! Det känns riktigt skönt och jag kickstartar allting direkt. :)

Lämna in 6m-overallerna imorgon, träffa Fredrik och Raffa, hämta ut min mobil från Expert, bokat tvättid om några dagar, plockat upp skolböckerna och styrelsepapprena, fixat utbildningar, träffat Lukas, beställa 6m-tröjor imorgon också...

... sen viktigast av allt, jag och älskling var och kollade på en lägenhet idag som vi tackat ja till! :D
It's gonna be great! Längtar redan, förhoppingsvis kan jag posta mer detaljer så fort vi får ett säkert besked från HFAB.

Nu blir det Ben&Jerry's Strawberry Cheesecake!


Love, M

Kommentarer

  • Frida säger:

    nice att du är tillbaka i Halmstad :)så duktig också :) Dock hinner nog inte vi ses förrens om en vecka eller så :( jobbar sjuukt mkt denna helgen och sen blir de Skåne en vecka :)

    Roligt att ni fått lägenhet också :) måste berätta mer för mig sen när vi ses!

    puss

    2009-07-30 | 04:30:14
    Bloggadress: http://jagvillhaencykelmedstyre.blogspot.com
  • Jennifer säger:

    Vad roligt med lägenhet!! Jag vill också ha en...suck...



    Vet du vad? Mina föräldrar är i halmstad imorgon ;)

    2009-07-30 | 13:23:21

Kommentera inlägget här: