Sanningen att säga

sambo

Kategori: Allmänt

I oktober/november blir jag sambo med världens härligaste Håkan! Jag går runt i ett lyckorus sedan några dagar tillbaka och igår satt vi och planerade möbelinköp och inredning i flera timmar. :)
Ingenting kan kännas bättre än det här och jag tror verkligen lägenheten kommer bli bra! Den är nytapetserad, nymålad, har nybytt spis, kyl och frys och är allmänt jättefin! Det bästa är att det inte är en studentlägenhet utan en vanlig lägenhet där vi mycket väl kan komma att bo i några år nu. Eftersom förändringen kommer komma successivt - vi har inte råd eller tid med allt innan jul där - kommer det bli en lång, rolig "komma hem"-process som förhoppningsvis är klar i början av nästa vår. Håkan har varit bäst och lovat att klädkammaren är helt och hållet min att pyssla med! YEAY!

Vad mer kan vi säga? Blir typ grannar med Tove, lite längre bort bor Emma och Johanna. Kommer bli awesome! Kan tänka mig alla kaffestunder, ölhäv och promenader redan nu :)

Nu ska jag krypa tillbaka ner i sängen till min sovande älskling, aldrig förut känt mig såhär lycklig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: