Sanningen att säga

Soliga Stockholm :)

Kategori: Allmänt

Sitter i min syrras lägenhet och försöker plugga, beställa alkohollagsutbildning och fixa naglarna samtidigt. Ett mission impossible måste jag tyvärr erkänna. ;)

Hela Stockholm badar i solsken idag, jag som förberett mig på flera dagars oväder efter vad väderleksrapporterna sagt senaste tiden men eftersom de haft fel tänkte jag och Håkan strax dra in till Götgatsbacken och vandra runt. Tänkte eventuellt ta en öl på Mosebacke innan vi går vidare till Gamla Stan och tar en sväng i gränderna där igen och sen vid 17.30 ska vi möta Karolina på en kaffe på Waynes vid Plattan. Vi har mycket catching up to do :)

Igår var vi hemma hos mamma och pappa i Sätra och mumsade i oss mat och packade ytterligare en resväska med kläder och grejer jag ska ha med mig ner igen till Halmstad. Vart ska allting få plats?

Närmsta dagarna är följande inplanerat;
- heldag med museum
- hälsa på alla vännerna på IKEA Kungens Kurva
- baka fler muffins :)
- gå på Skansen
- dricka rosévin på Josefina


Over and out,

M ♥ H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: