Sanningen att säga

1 månad

Kategori: Allmänt

Idag är det en månad sedan jag blev Håkans. :)
Kunde inte vara lyckligare, eller det är klart, skulle gärna spenderat dagen med honom istället för i Stockholm där det är ensamt och inte så spännande just nu.
Det var så svårt att somna igår när han inte låg bredvid. Har vant mig vid hans djupa andetag, hans starka armar, hans kalla fötter som håller mig från att brinna upp. Nu saknar jag honom ännu mer..

Dags att slänga sig in i duschen, klä på sig något av det lilla utbud jag har här uppe och sedan börja gå mot syrran vart bilen sedan tar oss till Morfar och Margareta.

Tänker på dig min älskling,

love, M.

Kommentarer

  • ToveBove säger:

    Det är ju mig du ska sakna.. Mina heta samtal och roliga kortspel=)

    2009-06-07 | 14:04:26

Kommentera inlägget här: