Sanningen att säga

bäst

Kategori: Allmänt

Hur försöker jag än en gång förklara att det inte finns någon som är mer perfekt för mig än Håkan?
Vi har precis kommit hem från en skön liten kvällspromenad trots att han är sjuk. Vi tittar på Grand Designs igen (nu på säsong 3 och 4) och sitter och mest klagar eller hyllar materialval, konstruktion och färg. Idag ordnade han med middag för oss, han lät mig dricka riktigt gott rödvin fastän han inte ska dricka och så älskar han mig precis som jag är. Det är en fantastisk känsla och jag har aldrig känt mig så uppskattad och bra som när våra blickar möts. Han ser in i mig.

Jag vet att korten tar tid, de ligger just nu på andra datorn så jag fixar det imorgon när vi även ska grovstäda min lägenhet och försöka komma igång och plugga på allvar. =)

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: