Sanningen att säga

bildbox

Kategori: Allmänt

Så, tänkte att det var dags att lägga upp lite bilder från Santorini här på bloggen så ni kan avundas ;)


Här äter vi frukost på Arlanda, haha, jag har hört att sockerintag är accepterat på semester :) Jennifard (vilket är mitt nya namn på henne) är så sjukt söt på de här bilderna, haha!


Här hade vi ju då kommit fram! första bilden är vårt hotell sett från stranden, vi tog den korta promenaden ner från vårt hotell innan maten. Älskar bilden på Jen! Båten kändes riktigt nice grekisk ;) Sista bilden i raden är en hälsning till min sötnöt Håkan - where the hell are you!? - heter den och syftar till pussbilderna från den andra ön på G jag besökt i sommar, Gotland.


Poolen, sängarna och de fantastiska stolarna vid poolen. Palm - för som min syster alltid säger är det ingen semester utan palmbilder. :) Sista bildern är våra första drinkar där. Ni som känner mig vet ju att jag sökt med ljus och lykta efter den perfekta daquirin efter den jag fick av Karel -03 sist jag var på Santorini och HÄR VAR DEN! Jennifer drack en riktigt nice piña colada! Riktig semester det här!


Jen utanför hotellet, på stranden på Kamari och drickandes en milkshake på irlänska puben där och våra gratis Irish Coffee shots! Fantastiskt goda, det är så de ska blandas! :)


Perfekta semesterbilden, fantastiskt söt bild, Jennifer är lovely, grymt vacker kyrka och ännu en fotbild vid poolen!


Hemmafest i hotellsängen med bacardi, smirnoff ice och bröd ;) Underbara bilder på Jen i poolen, med en riktigt nice blomma i håret samt duobild innan vi drog till Fira och Oia.


I Fira och sista två bilderna i Oia.


Oia. Världens bästa bild på en cool katt! Jennifer äter vår fantastiska efterrätt. Den berömda solnedgången som är mycket rödare i verkligheten. Sista bilden är samma dag vi ska flyga hem med våra daquiris. Mums!

Hade som sagt en awesome semester och det här är bara ett litet urval av alla bilder jag har. :)
Hoppas ni kan njuta av dem sålänge, kommer några schyssta citat Jennifer drog ur sig i ett senare inlägg, kanske imorgon om ni har tur ;)

Love,

M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: