Sanningen att säga

I love Barnaby!

Kategori: Allmänt

Ikväll är sommarpremiären av Morden i Midsumer och jag ska tvinga Håkan att njuta av det med mig :)
Jag har verkligen längtat efter detta sommarmåste som kan vara årets höjdpunkt på tv. Hoppas älskling kan åtminstone inte somna av det ;)

Idag har vi varit ute på en onödigt lång promenad så nu är jag så slutkörd att jag inte ens orkar tänka på att resa mig från stolen för att lägga mig i sängen och titta på tv. Vi har ett nytt favoritprogram vi tittar på "Grand Designs". Rekommenderar det starkt :)

Lämnade in min mobil idag och ville nästan gråta en sväng, alla sms och bilder kommer försvinna. Dessutom kommer jag inte vara kontaktbar på obestämt tid. Har ingen aning om hur länge den kommer vara på verkstaden. Men det kommer en tid när man måste släppa taget och idag var en sån dag, alla söta sms älskling och jag skickat till varann kommer försvinna. Alla fina bilder på er mina vänner i Stockholm kommer försvinna, kanske är det det nödvändiga steget för att börja gå framåt igen..?

Nu ska jag pussa mannen jag är galet förälskad i!

Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: