Sanningen att säga

ännu en vaken natt

Kategori: Allmänt

Ligger sömnlös än en gång med minnen, känslor och konflikter surrandes inombords. Vet inte varför allting från och till blir så svårt, varför jag tappar bort mig själv och faller in i fällor utan lyckliga slut.

Den här veckan har jag avnjutit 3 efterfester, vissa roligare än andra och en av dem rätt så tung. Efterfesterna här är dock alltid lika härliga, finns nog inga människor jag har bättre nätter med. :)
Idag var jag även på Anders förfest inför tackgasquen de flesta gick på, jag var inte där fastän jag var inbjuden och frågades flertalet gånger, jag klarar inte av det. Man ska inte utmana ödet och i onödan försätta sig i plågsamma situationer. Istället låg jag hemma och försökte reda ut tankarna.

Våren är här på allvar förresten, älskar det! Blir en kaffe ute i solen på måndag om vädret är fint!
Grattis till Jennifer också för matchvinsten idag! :)

ha en härlig fortsatt sömn så uppdaterar jag mer imorgon!

/M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: