Sanningen att säga

Carrie is my company tonight

Kategori: Allmänt

Så kära läsare, jag har varit en stor besvikelse den här veckan eftersom jag inte tagit mig tiden att skriva här - jag vet och jag SKA förbättra mig! Den här veckan har dock varit fylld av styrelsearbete och att jobba som tillstånd på kvällar och nätter men den har varit riktigt skoj, fått umgås med många av mina favoritvänner härnere och kommit närmre en del nya vänner.

För att inte besvika er mer ska jag därför göra det här till ett långt, välfyllt inlägg med bilder och nya tips på favoritsaker jag verkligen gillar! Kan börja med att visa er några underbara bilder från helgen med Jennifer härnere, ni skulle bara ana hur kul det var att ha henne här och jag önskar att hon inte behövt åka tillbaka men hon är bestämt i Stockholm nu igen :(

    
  

Älskar bilden där hon är skarp bakom hjärtat, kan vara min favoritbild på länge!
Vi ska boka en sommarresa till Grekland i början av nästa vecka, kommer bli så fantastiskt underbart! Vår första utlandssemester fastän vi känt varann för alltid. Ser så grymt mycket fram emot det. Wiiieiii!

Kan tillägga att jag sitter och tittar på Sex and the City den femte säsongen just nu, skulle inte kommit på idéen att titta igenom serien igen om det inte varit för lovely Jen som fick oss att kolla på hela säsong 4 under hennes besök! :)

Lagom till det kan jag då rekommendera min nya favoritglass!
Diplom-is Ananas split i stor, härligt krämig förpackning. Det är en blandning av vaniljglass och ananassorbet, en helt fantastisk kombination som jag är rädd jag kanske blir besatt av. Prova prova!
 

Utöver det sitter jag och filosoferar huruvida jag börjat få känslor för en viss person igen som jag var så glad att jag obemärkt kommit över. Kan det vara så att han betyder mer för mig än jag egentligen anat? Det är någonting med honom som får mig att känna trygghet och en närhet som borde skrämma mig men sätter ett leende på mina läppar. Aaahhwww, varför måste det vara så svårt? Varför kan jag inte få hitta någon som är singel och som faktiskt gillar mig mer än som vän eller syster eller vad det må vara.. och varför kan jag inte gilla mig själv tillräckligt för att faktiskt våga satsa på någon? Till exempel killen från banken, han var så söt och jag tänker fortfarande på honom men jag känner mig inte värdig honom och jag vet att ni kommer börja gnälla om det här nu att jag visst är det men försök gå upp såhär mycket i vikt på så kort tid och sedan få veta att man är sjuk och tappa all energi och känna sig värdelös i skolan som man gett upp jobb och resor för.. it's not easy.

Anyhow, nu är det dags för mig att fixa lite protokoll och skicka mejl till kårstyrelsen.

LOVE, M.

Kommentarer

  • maria säger:

    i feel for u.. vi har allt våra issues gällande det motsatta könet.. men vi kämpar på, eller hur?

    2009-03-12 | 14:49:06

Kommentera inlägget här: