Sanningen att säga

I heart SANTORINI

Kategori: Allmänt

YES! Nu har Jennifer bokat vår bungalow på Santorinis östkust. Ett 4+ spahotell som ser fantastiskt ut, jag längtar så mycket att jag inte vet hur jag ska klara mig ända tills nionde juni! :)
Tänkte lägga upp lite bilder så ni förstår vart jag faktiskt ska (och så ni kan bli avis).. Alla bilder är lånade från Apollos hemsida eftersom det är via dem vi reser, första semestern med världens bästa vän!

 
   

Imperial Med Beach Resort & Spa heter hotellet vi ska bo på och som ni ser av bilderna ovan ser det underbart ut! Dessutom var det ju på Santorini jag föll för Karel så jag har väl någon romantisk bild av att jag ska få känna lugn och harmoni där ett tag igen. Saknar honom verkligen.

Nu går det bara att hoppas på att man får sommarjobb så man kan betala tillbaka det man lånat av mamma, tack förresten mamma! Sökt till bland annat Handelsbanken och IKEA men vi får väl se om de hör av sig, annars blir det till att ringa vården eller något annat jag inte är riktigt så sugen på.

Dags att resa sig ur sängen, äta frukost och förbereda sig för att ännu en dag gå till skolan och fixa med grupparbetet.

Avnjut en solig vårdag nu allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: