Sanningen att säga

sommaren 09

Kategori: Allmänt

Okej kära vänner, jag och Maria kom på en bra idé för att planera vår sommar i Stockholm i år! :)
Jag kommer lägga upp sådant här som vi inte ska missa att göra, ni hör av er så fort ni hittar någon grym idé och sen kör vi.. en schysst, enkel sommarplanering så vi hinner umgås och göra sånt vi alltid velat göra!

1. Amy Macdonalds konsert på Gröna Lund den 31/7
2. En heldag på Skansen
3. Se schyssta gratisföreställningar på Parkteatern
4. Besöka Tom Tit
5. Besöka Aquaria
6. Picknick vid Vintertullen
7. Dricka drinkar på det där stället på Djurgården vi alltid säger vi vill gå till
8. Spendera en dag på Grönan med mjukglass och en kamera
9. Beta av alla bra uteserveringar under sommaren
10. Ta en heldag och åka till typ Waxholm eller Mariefred eller nått mysigt ställe
11. Icebar Stockholm någon?
12. temamiddagar hemma hos folk
13. bruncha ihop på söndagarna som SATC :)
14. Minst en Allsång på Skansen as usual
15. Dra en helg till min nya hemstad och bara njuta

Har ni några fler förslag på saker ni vill uppleva i sommar?
Insåg att jag saknar Vattenfestivalen.. haha..!
Keep in touch!

Nu går jag i ide för att hinna plugga inför min tisdagstenta - hoppas ni alla har en bra helg så hörs vi nästa  vecka!

Love, M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vilken fin lista! alltid vattenfestivalen, tror du å jag saknar den mest av alla!! haha. jag ska också gå i ide nu för min stora tisdags- tenta.. Puss

    2009-03-14 | 12:56:06

Kommentera inlägget här: