Sanningen att säga

taking an alcoholiday

Kategori: Allmänt

Shit, vaknade fortfarande full och jättesen till vårt möte jag övertygade Markus om att gå på igår.. haha, förlåt! Du hade till och med varit söt och ringt för att fråga var jag var. Till mitt försvar blev det en sen kväll/tidig morgon med mycket cider och lite öl så jag är inte i mitt bästa esse..

Ska hoppa in i duschen snart och sen dra till Eurostop för att fika med Tove-älsklingen! Vi har en hel del att prata om efter gårdagen och det finns ingen som lyfter mitt humör lika bra som hon gör härnere..!
Känns skönt att veta att jag snart kommer ha en kaffe i handen och att solen är så pass stark idag så att ingen kommer tycka jag är weird för att täcka ansiktet med solbrillor och sjal för att dölja alcholiday-varningen. :)

Kommer säkerligen upp lite nya bilder snart!
Våren är ju äntligen här på allvar nu och då brukar ju de vackraste fotona tas!

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: