Sanningen att säga

back in Strawcity

Kategori: Allmänt

Vilken härlig helg på Gotland det blev! Solsken, alkohol, många skratt (bara lite tårar) och så sov jag ju i bästa (om än kallaste) tältet på ön! :)
Nu är vi hemma igen, mobilen är laddad och klar så närhelst ni vill prata är det bara att ringa.

På fyllan träffade jag Joel från de forna dagarna och han rakade halva huvudet på mig så nu har jag undercut igen! yeay!
Haha, var riktigt kul att träffa honom, han är sjukt trevlig. Skyldig mig ett märke är han också.

Nu sitter jag hos älskling och syr lite mer på ovven min. Den börjar se bättre ut helt klart :)
Vi kommer upp till Stockholm efter hans tenta den 5e och sen drar jag till Grekland den 9e med bästa Jennifer. Sommaren lutar åt att bli grymt bra!

Saknar er,

M

Kommentarer

  • Frida säger:

    ahh vad jag också ville vart me på Gotland.. jaja får bli nästa år.. :)

    tur de lutar åt en bra sommar, här också ;) hörs snart! puss

    2009-05-19 | 00:28:27
    Bloggadress: http://jagvillhaencykelmedstyre.blogspot.com

Kommentera inlägget här: