Sanningen att säga

natt

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem från dagens medlemsmöte, ett mycket spännande sådant!
En del utfall blev inte som jag önskat men jag kan inte få allt och jag är lycklig och jag mår bra och hubby är glad så det är allt som spelar någon roll just nu. Hoppas bara tid inte blir ett problem kommande verksamhetsår.

Hubby är förövrigt ute och ölar med de resterande som önskade följdsamtal efter mötet. Själv snodde jag nyckeln och stack hem. Sitter här nu och är lite lagom paranoid över saker jag inte kan förändra och inte borde bry mig om men ni som känner mig vet hur det blir när jag fastnar i en tanke..
Kan lägga till här att jag har fått höra vad folk säger bakom min rygg, vad de verkligen verkar tro om mig och det sårar. Skulle aldrig i hela mitt liv göra något som sårar honom. Skulle aldrig ha inlett något om jag inte verkligen känner någonting, ni som känner mig vet detta. Ni andra som bara tror och anar kanske borde bjuda på vin och lära känna mig bättre innan ni yttrar er..? Jag kommer från många år av nedtryckning och förminskning av min personlighet, jag är sårbar, rädd, liten och jag skulle aldrig få för mig att ha ett förhållande med någon jag inte verkligen tycker om.

Kan säga att han betyder så otroligt mycket för mig redan, han är den snällaste och mest fantastiska man jag någonsin haft äran att träffa och varje dag som går får han mig att skratta. Är inte det vad allt går ut på? Att skratta och må bra och få njuta av det? Varför strävar ni då efter att förstöra det och förstöra det självförtroende jag hunnit bygga upp efter förra raseringen..?

Usch, helt klart inte en strålande natt att skriva här men jag ville att ni skulle veta.

Imorgon blir det jobb på onsdagspuben, på torsdag är det 6m-galan och på fredag har jag tillståndet. Lördag ska Maria ha fest så då blir det lite vilande och en massa alkohol, söndagen lutar åt alkohol och hjärtliga samtal med Tove men vi får la se.. Träffade henne idag vilket var så länge sedan. Saknar henne när vi inte ses eller pratar på såhär länge.

Nu ska jag allt fixa med lite saker innan hubby ringer och vill in. Hoppas ni har en strålande sömn just nu och att vi hinner höras i veckan.. kommer ju hem till 08-land snart! :D

Love, M

Kommentarer

  • ToveBove säger:

    Hubby? Haahahaa gulligt! Vad kallar han dig? Mubby? Nu ska porrskorna på och sen till dig på Kåren! See you darling!

    2009-05-21 | 16:54:28

Kommentera inlägget här: