Sanningen att säga

pyttipanna

Kategori: Allmänt

yes, hubby lagar lunch åt oss efter en riktigt slapp skön morgon med Coupling, sovmorgon och marmeladfrukost. :)
Ska efter lunchen bort på två möten och sedan iväg och köpa middag till oss, vi funderar på picknick på golvet! Kan livet bli mycket mysigare? Jag är ganska säker på att det inte kan det.

För er som jag missat att prata med på länge så var vi nere i Skottorp igår eftersom hubby fyllde år och träffade familjen och åt tårta och jordgubbar och sjukt god mat. Hubbys lillsyrra är jättegullig, lillebrorsan var också gullig såklart - funderar på att para ihop honom med Johanna - lite lammkött sådär ;)
Jag tror bestämt annars att Skottorp kan vara en av Sveriges finaste platser, det fanns kor och hästar och åar och Hallandsåsen och fält och bondgårdar och jättefina hus och  blommor och trädgårdar och allting var bara jätteidylliskt. Kan definitivt tänka mig åka tillbaka några gånger. Kanske (men bara kanske) till och med bosätta mig där en vacker dag..

Så, har jag något mer att uppdatera.. hm, ja, jag antar att det finns massor att berätta egentligen, jag bara minns inget annat när min Hogen står och lagar mat. Han är så fantastisk och så snygg där han letar i skåpen, har svårt att slita blicken från honom för att skriva det här.. hur kunde vi hitta varann..?

Maten börjar bli klar nu, skriver mer snart. :)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: