Sanningen att säga

sommarschemat

Kategori: Allmänt

Okej, okej, ungefär såhär kommer väl sommaren se ut för min del om man får tro den prliminära planeringen jag o hubby satt upp..

vecka 23 - Hem till Stockholm under fredag/lördag. Examensgrillning för Jennifer på lördagen och fira morfar på söndagen.
vecka 24 - drar till Grekland på tisdagen. Yeay!
vecka 25 - kommer hem till Stockholm på tisdagen. Åker till Halmstad troligen på torsdagen.
vecka 26 - Halmstad
vecka 27 - Halmstad (kanske några dagar i Lund)
vecka 28 - Halmstad (kanske några dagar i Lund/Båstad/Skottorp)
vecka 29 - Stockholm, åker troligen hem under måndagen.
vecka 30 - Stockholm
vecka 31 - Stockholm/Halmstad, helt obestämt faktiskt, beror på om hubby tröttnat på 08-land vid det laget.
vecka 32 - Halmstad igen!

Sen är jag i Halmstad troligen fram till jul. :) Så börja boka in er redan nu!
Ser sjukt mycket fram emot sommaren kan jag ju bara säga, även om det blir en del tid utan hubby och en hel del tid utan er mina kära vänner så ska vi nog kunna ha grymt kul!

Love, M

Kommentarer

  • Maria L säger:

    Ett sånt här schema vore helt ultimat om alla mina favorittjejer kunde lägga upp!!! :D

    2009-05-29 | 12:03:45

Kommentera inlägget här: