Sanningen att säga

Christmas

Kategori: Allmänt

I ett försök att hitta ett härligt julrecept på muffins hittade jag istället tusen andra skoj saker som känns relevant att dela med mig till er kära vänner! :)

Låt oss börja med de ätbara nyheterna för julen. Vi har Ahlgrens julgranar som återkommer i år igen, de är helt okej om än inte en julfavorit. Sen har vi en glass jag ska satsa på att köpa hem nästa vecka Diplom-Is Gammeldags gräddglass Pepparkaksdröm som låter lovely!

Utöver det kommer jag (som tidigare nämnt) springa till Maxi imorgon och köpa upp jultidningarna som släpps nu, bland annat Amelia Jul och Lantlivs julnummer. Yeay! Inspiration som jag ser fram emot, inte för att jag inte redan är insnöad på allt vad julen hör till men mer inspiration behövs alltid!

Letar dessutom efter mysigt julpyssel att sysselsätta min decembermånad med. Skulle vilja göra julkort i år och självklart försöker jag pyssla ihop den ultimata playlisten på Spotify med alla mina favoritjullåtar (typ alla från förra året ska med och många nyvalda) inför att vännerna kommer ner. Blir att se The Holiday, The Nightmare before Christmas, Love Actually, Polarexpressen och Tomten är far till alla barnen i år bland annat. Letar efter de där riktigt bra julfilmerna, har du tips kom gärna med dem! Tomten är far till alla barnen ska få en ny chans, gillade den inte riktigt sist vad jag minns.


Dags att krypa ner i sängen och läsa det sista i arbetet nu,

goda jul-drömmar till er alla! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: