Sanningen att säga

DAVID GRAY!

Kategori: Allmänt

Oh shit äntligen kommer han tillbaka till Sverige! :) David Gray kommer till Sverige!
Okej, så såhär ligger det till, om två dagar den 19 november släpps biljetterna och 31 januari nästa år står han på scenen på Cirkus i Stockholm!
Är helt galet glad och exalterad, längtat i flera år efter att få se honom live igen. He's the best! :D Ska självklart dra med mig Håkan vilket betyder att vi troligen kan svänga förbi Emma på hennes födelsedag också nästa år och gratta vilket vore awesome eftersom jag inte sett henne på evigheter nu.


Någon mer som vill med på årets bästa konsert? :)


Love, M.

Kommentarer

  • Maria Lund säger:

    jag har blivit helt david gray frälst! :) hade det inte varit för att jag är i holland den 31 januari hade jag följt med på konserten!

    2009-11-28 | 17:55:31

Kommentera inlägget här: