Sanningen att säga

lördagsgodis

Kategori: Allmänt

Hade en grymt trevlig kväll igår hemma hos Tina och Andreas! Tittade på Idol, åt god mat och bara snackade. Så svängde Smed och Emma förbi senare vilket också var nice, inte träffat dem på ett bra tag nu. Märkte hur mycket Håkan gillar att hänga med dem alla och när han är glad blir jag alltid lite gladare. :)

Idag har jag en fullsmockad lista att klara av, har redan börjat men tänker ändå punkta upp allt för min egen skull så jag kan stryka det jag gör klart. :) Ska börja dagen med att gå och handla lite lördagsgodis för att hålla energin uppe under dagen!

□ handla mat
□ göra klart Minislaget-affischen
□ mejla Filippa K-benchen
□ jämföra modeller från boken 
□ skriva klart analys och slutsats för kb-arbetet 
□ laga hjortsteksmiddag 
□ packa några fler kartonger 
□ fixa inför morgondagens tvätt

Dagens musik kommer vara The Script, David Gray och en lugn playlist på Spotify.

ΜΙΚΟ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: