Sanningen att säga

måla om lägenheten

Kategori: Allmänt

Idag var den första av 3 heldagar i den nya lägenheten med att tejpa, spackla och måla. :) Vi har fått jättemycket hjälp av Peter, vilket är grymt nice. Färgerna ser jättebra ut än så länge men det ska bli intressant att se dem i dagsljuset. Man ser redan en gigantisk skillnad från hur väggarna var innan och det känns som ett steg i rätt riktning. Imorgon hoppas jag kunna riva ut inredningen i klädkammaren och eventuellt måla två av de väggarna så att den sista blir i en stark, glad färg.. någon som har ett förslag på någon fin färg? :)

Nu ska min målarpojkvän och jag vila lite i sängen och kolla på tv, ska bli skönt, mina fötter och min rygg är helt slutkörda. Ser fram emot morgondagens fika på köksgolvet ;)


Love, M.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    LILAAAA!!! :D yeay!

    2009-11-25 | 21:39:25

Kommentera inlägget här: