Sanningen att säga

ny dag, nya tag

Kategori: Allmänt

Yes, så var det söndag. :) Gillar verkligen söndagar, även de som inte är helt lediga, som den här.

Igår var det ett halvår sedan jag och Håkan blev tillsammans! YEAY! Det betyder att det bara är ett halvår kvar till ett år, som ska firas rejält ;) Igår passade vi på att äta 3-rätters hemmalagad middag och titta på film och bara mysa och umgås och prata och skratta. Älskar hans skratt.

Så idag är det dags att kolla mejlen igen och ta tag i allt jag skjutit på sedan i fredags kväll och det är två möten (som kommer ta typ hela dagen), sen middag ute med Håkan och hans pappa, sen skriva klart analysen i KB-arbetet, sen mejla in det sista till KS och sen, ja, hitta den där förbaskade kallelsen till läkartid eftersom den försvunnit ur min ägo och jag inte har en aning om vilken läkare jag ska till. Suck.

Nu, efter att ha ätit upp lasagnen och druckit lite bubbelvatten bär det av till O-huset! :)
Njut av söndagen allesammans!



Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: