Sanningen att säga

söndag

Kategori: Allmänt

Fixar te, lyssnar på musik och plugga klart kb-arbetet idag. Samtidigt har jag tvättstugan, städar, tejpar kartonger, planerar färginköp imorgon och anmäler mig till januari-tentorna. Det är kyligt i lägenheten, regnet smattrar lite på fönstrena och mina tofflor och baggy-jeans gör livet inomhus lite härligare. :) Gillar sånna här söndagar, det ända som skulle kunna gjort den bättre är om älsklingen min låg och värmde mig i sängen men det är kanske att kräva för mycket.. ;)

Glömde jag säga att jag äter pepparkakor också?

Anyhow, hittade en söt bild jag hunnit glömma bort som jag tänkte passa på att lägga upp här. Rensar alla mina filer för att göra backup och grejer (Håkan gör med andra ord grejerna inte jag), fantastiskt hur mycket mysiga gamla foton som dyker upp!


Saknar er ladies!


love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: