Sanningen att säga

tidig julklapp! :D

Kategori: Allmänt

Har precis beställt min julklapp till mig själv i år - en ipod nano! :) Något jag önskat mig och verkligen behöver eftersom jag annars går och sjunger för mig själv lite för högt och falskt bland folk. Heh, Jennifer om någon vet hur det låter ;)


Valde självklart den snyggt gröna med en personlig touch - David Gray gravering. :)
Längtar tills den kommer i veckan så jag kan börja fylla den med skön musik och bara njuta, kommer definitivt älska den under tågresan upp till Stockholm på julafton när jag sitter där helt själv.

Btw, ska äta julmiddag hos Håkans mamma den 23e, min älskling kunde inte låta mig ha en jul utan julmat! Han är verkligen världens mest omtänksamma och fantastiska sambo och pojkvän. (enough med kärlekstramset nu, behöver gå iväg och köpa mig lite godis ;)).


All min kärlek, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: