Sanningen att säga

on my way to war

Kategori: Allmänt

Nu bär det av mot Kåren där Fredrik håller sin födelsedagsfest i bästa militärstil. Själv kommer jag självklart gå som pårökt hippi med en gul blomma som trollspö (för er som minns min tid med trollspöt). Älsklingen min ska vara DJ och ser ut som en true american military typ. Känner att vi som alltid är det vackraste och mest matchade paret - hah!

Har hämtat ut årgångsglöggen, lägenheten är snart färdigpackad (imorgon) och ska städas klart bara. Dessutom har jag snart hunnit klart med KB-arbetet och kan lämna in det samt att Köpenhamn är bokat och klart! :)


Have a nice evening, I'm off to war!

Over and out.

Kommentarer

  • ia Lund säger:

    Vad härligt! och Miko jag kommer ihåg trollspö- tiden VÄL!! :D puss pårej!

    2009-10-17 | 12:11:02

Kommentera inlägget här: