Sanningen att säga

Vad, hur och varför?

Kategori: Allmänt

Titeln är hämtad från en grymt omotiverande kurslitteraturbok jag just nu sitter med och letar grymma referenser till ett arbete vi håller på med, får se hur det går. Lär sitta uppe många timmar till. Nice att man har en Burn att avnjuta under tiden, och inte vilken Burn som helst - en sån där ny typ - en Burn Juiced. Verkar grymt god med tropisk juice i sig och kommer troligen förgylla den här studienatten med andra ord. :)

Har så mycket att göra och så mycket i mitt huvud att jag känner det som om jag är på väg att falla ihop till och från. Önskar att jag bara kunde sudda bort saker från TO DO listan som ligger bredvid mig men då är ändå bara det nödvändigaste uppskrivet så det vore en omöjlighet.

Anyhow, för att inte tappa bort mina tankegångar kan jag ju bara säga att det kommer komma en rejäl uppdatering med bilder från min och älsklingens helg här i Stockholm så fort vi än en gång hamnar på västkustens mark (på tisdag helt enkelt!).

"For all that we struggle
For all we pretend
It don't come down to nothing
Except love in the end"


Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: