Sanningen att säga

X-mas planning

Kategori: Allmänt

Okej, hittade lite mer julsaker som jag självfallet inte kan undgå att visa och berätta för er om :)

1. Äntligen har Marabou Vinter kommit till Halmstad! Något som betyder att den troligen kommit till de flesta svenska städer. Ett varningens ord är dock att inte hoppas på för mycket för jag blev allt lite besviken, självklart dyker den nog ändå upp ett antal gånger till i hemmet innan julen är slut!

2. Hittade en strålande länk till hela IKEAs julsortiment för 2009! Det är bara dyka in och spana redan nu, har hittat mig en del saker som kommer införskaffas om älsklingen min håller med. :)

3. Ytterligare en glögg har lagts till inköpslistan! Det är Tindra Årets Glögg Rosé! Men även Tindras ljusa lättglögg med smak av vit choklad och lime kommer nog dyka upp i år i min glögghylla ;)

4. Allers Julmagasin har redan dykt upp i tidningshyllorna, vilket är kul men bloggvägen har jag hört att den är lite för lik tidigare års magasin. Tror ändå på inspiration. Dessutom släpps bland annat Amelia Jul 5/11, den brukar vara underbar!

5. Tydligen ska årets julfrimärken för inrikes vara inslagna paket. Inte sett bilderna än men det låter la fint :)


Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskade och sakta väcka honom så vi kan avnjuta pannkaksbrunch. Honungspannkakor med hjortronsylt och vispgrädde står på menyn!

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: