Sanningen att säga

all by myself

Kategori: Allmänt

För ungefär två minuter sedan gick min älskling ut genom dörren för att åka hem till Skottorp och gå på släktpicknick imorgon. Jag skulle suttit bredvid honom i bilen just nu och skrattat och hållit hans hand.. men.. eftersom jag om möjligt blivit sjukare och sedan igår knaprar antibiotika var det inte riktigt tillfälle att följa med.
Kommer sakna honom så galet mycket, vi spenderar inte nätterna ifrån varandra om vi inte verkligen måste så det är en utmaning. Dessutom ska jag för första gången spendera natten ensam i hans lägenhet och eftersom jag i natt vaknade flera gånger av mardrömmar när han ändå låg bredvid mig kan vi ju gissa hur i natt kommer utspela sig. Hrm.

En av mina favoritstunder på dagen är när vi kryper ner i sängen och ska sova. Finns ingen bättre känsla. :)

Tänkte passa på att muntra upp mig själv genom att lägga upp en underbar bild på min älskade från när vi var i Stockholm. Sen ska jag krypa ner i sängen, se lite film och äta nylagad svamp och skinkpaj.



Love,
M

Kommentarer

  • Frida säger:

    du vännen, de är bara att ringa om du vill :) hoppas du överlever natten utan din älskling bredvid dig! Du är bäst!

    puss

    2009-09-05 | 22:58:45
    Bloggadress: http://jagvillhaencykelmedstyre.blogspot.com

Kommentera inlägget här: