Sanningen att säga

hösten är här

Kategori: Allmänt

Nu har hösten anlänt till Halmstad på allvar och det är fantastiskt mysigt. Helt klart fortfarande min favoritårstid!
Idag tog jag med mig Håkan på en solig promenad ut till Eurostop och letade kläder och testade på Max GI-burgare. Den var riktigt smaskens! Ska våga mig på Low Carben nästa gång ;)

Har ju då kört igång med LCHF igen och försöker verkligen vara diciplinerad men det är svårt. Beroendet av kolhydrater är verkligen jättestort och jag skulle kunna äta 1 kilo makaroner med ketchup just nu. Istället har vi letat upp ett nice Chili con carne-recept som ska avnjutas med hackade grönsaker, riven ost och gräddfil inlindat i salladsblad. :) Visar en bild på hur smaskigt det blev sen ;)

Älskar Håkan ännu mer för att han hjälper mig med det här och alltid får mig att le även när jag mår dåligt!
He's simply the best :)



Ska laga mat nu!
Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: