Sanningen att säga

sjunde

Kategori: Allmänt

Idag är det den sjunde igen. Det betyder att min älskade Håkan kysste mig för första gången för fyra månader sen, att vi blev tillsammans för fyra månader sedan. :)
Om möjligt är jag lyckligare nu än då och hur han tar hand om mig nu när jag är sjuk går inte att beskriva! Imorgon kommer jag ringa HFAB och säga upp min lägenhet. Jag ska säga upp mitt internet, min hemförsäkring, hyresgästföreningen och gå hem till Gamletull och börja packa. Idag bestämde vi nämligen att vi hellre bor tillsammans i hans lägenhet tills vi får något annat än att hålla på båda lägenheterna och hoppas på bättre tider. Håkan är underbar och hur han helt lugnt kan säga saker om vår framtid får mig att tro att jag bara drömmer ihop allt det här ibland. Sanningen, och livet, är väldigt bra just nu. :)

Dags för midnattsmiddag!

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: