Sanningen att säga

snart på väg till Ullared!

Kategori: Allmänt

På torsdag drar älskling, jag, Maria, Nina och Marcus till Ullared och storshoppar! Något jag längtat efter och sett fram emot länge :) Ska bli härligt att se vad de har inne nu eftersom jag inte varit där på länge. Dessutom vill jag in på Netonnet och kolla ipod och ny mobil.

Har dessutom snart kommit över två flaskor av min favorit ur Blossas årgångsglögger dvs 04 Vinteräpple. :D
Jippi säger jag bara! Ser redan fram emot att dricka dem ;)

Nu ska jag strax lägga mig, bara äta lite först eftersom jag dör av hunger snart. Ätit liiite kolhydrater nu i två dagar och imorgon kan jag inte lova att jag kan hålla mig borta eftersom vi äntligen ska tillbaka ner till Skottorp och gratta en släkting till Håkan som fyller år och så ska jag krama på Elsa om det så får mina ögon att svullna upp som sist! SÖTASTE KATTEN NÅGONSIN! Lägger snart upp lite fler bilder och lite mer konkreta textinlägg ;)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: