Sanningen att säga

stillasittande

Kategori: Allmänt

Idag blir en stillasittande dag hemma i hopp om att mina skavsår ska sluta blöda, läka ihop och göra så jag faktiskt kan ha skor på mig igen. Vaknade flera gånger i natt av att lakanet skar till mot hälarna - inte skönt!
Har fått gå i ett par av älsklingens skor vilket har sett galet ut i två dagar nu för att ens kunna ta mig ur huset. Självklart finns det en bild på hur det såg ut;



Mer än det kan jag ju lägga upp en bild på vår pyttipanna vi gjorde i förrgår. Fantastiskt färgglad och god var den! Ska äta resterna på fredag är tanken. :) Vi har dessutom hunnit med att göra egengjord glass vilket inte direkt var någon höjdare när man inte har socker i, så vi tänkte försöka göra bärglass nästa gång och hoppas på att jordgubbarna ger lite efterlängtad sötma. Ikväll blir det kycklingfiléer med broccolimos och någon härlig röra till. Längtar redan ;)

 

Nu ska jag vila lite, kanske spela lite ps2 och sen sätta mig med kurslitteraturen i högsta hugg!
Ha en fantastisk onsdag allesammans!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: