Sanningen att säga

foodaholic

Kategori: Allmänt

Jag älskar mat. Jag älskar att laga mat, att äta mat, att testa nya smakkombinationer, att baka, att bjuda, att strosa runt i timtal i matbutiker.. vad jag inte gillar är att diska. Diska är bland det värsta jag vet och därför är det ett krav nästa gång vi flyttar att det finns en stor diskmaskin! :)

Tänkte hursomhelst visa hur det kan se ut när vi donar i köket här hemma.

  
 
  

En av Sveriges godaste kräftpastarätter, en härlig karremiddag, en jäkla massa muffins i olika smaker och med tre olika typer av frosting och på slutet en härlig röd curry-kyckling. :)

Anyhow, ikväll har vi ingen aning om vad vi ska äta så det blir troligen en lätt väg ut med färdiga köttbullar och makaroner med gräddsås. Skönt att slippa filosofera en regnig dag som denna, dessutom åker ju min älskade Håkan till New York väldigt tidigt på lördag så vi försöker hinna med att packa och städa lite och sånt. Spendera massa mysig tid tillsammans innan han åker, åtta dagar utan varann (igen! jag var ju nyss i Sthlm) kommer bli ensamt. Hoppas Frida står på räddningspatrull-stand by. ;)

Ikväll blir det den fjärde Batman-filmen, sen är det bara de två "nya" kvar. :)

Love, M

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag kan stå standby, någon dag/kväll iallafall :) speciellt om du skulle hitta en spindel, då kommer jag som ett skott och räddar dig :)

    Kram

    2010-04-09 | 10:29:11

Kommentera inlägget här: