Sanningen att säga

hrm..

Kategori: Allmänt

Okej, jag ska lyckas hålla mig vaken i tre timmar till, vilket inte borde vara allt för svårt. Ska dricka lite te, titta på serier, fortsätta med mitt mini-spa (imorgon ska håret få sig en rejäl genomgång!). Varför i tre timmar? Jo för ungefär då borde min sambo ha hittat hem till hotellrummet så vi kan snacka på Skype. Han är just nu och shoppar märkeskostymer medan jag.. ja, jag går igenom saker att sälja och försöker strukturera om mina sparpengar så vi kan göra någonting roligt på vår årsdag som närmar sig!

Sötnosen ville köpa till mig med men jag hoppas han unnar sig själv saker i stället som jag bad, för hur mycket jag än uppskattar presenter så förtjänar han allt han vill ha just nu och det ska han få. :)

Nu blir det fixa fötterna, de kommer bli så glada så. Tihi.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: