Sanningen att säga

utmattad

Kategori: Allmänt

Imorgon eftermiddag New York-time flyger Håkan förhoppningsvis till Rom, därifrån blir det buss tidigt på onsdagen och förhoppningsvis hinner de upp till Halmstad lagom till torsdag kväll, alternativt fredag morgon.

Håkan har börjat bli förkyld och som på beställning har jag under dagen också börjat bli förkyld så nu är det en olidlig huvudvärk, snuva, rinniga ögon och trötthet. Orkar och hinner inte vara sjuk, vet inte hur jag ska hinna med något då. Hur som helst har jag i alla fall fått ny sjukgymnastiktid om två veckor, vilket ju är bra.

Nu måste jag diska, har fixat gardinerna så gott jag kunnat och imorgon måste jag orka ta mig ut och fixa lite saker på stan tyvärr. Önskar bara att Håkan ska komma hem nu, som jag saknar honom! Behöver honom nära mig ett tag nu, bara få krama om honom..


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: