Sanningen att säga

brillor

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit på synundersökning - visade sig att jag har stela, vidöppna pupiller vilket måste åtgärdas med glasögon dygnet runt nu :( Så har beställt två par nya till mig och ett par nya till Håkan vars syn blivit lite sämre.

Får visa bilder sen när brillorna kommer på posten.
Tycker det är besvärligt med glasögon, finns så många modeller och färger och sen är det overkligt dyrt att köpa nya vilket gör det omotiverat. Hoppas de här två paren passar mig perfekt - håll tummarna för mig!

Nu ska jag väl fortsätta diska antar jag, laga vegetarisk lasagne ikväll och sen Morden i Midsomer! :D Försöker även höstfixa i lägenheten, köpt ett nytt lila ljusarrangemang och försöker storstäda så mysstämningen infinner sig nu i augusti någongång.

Snart kommer Simon till Halmstad också - har jag ju glömt säga! Världens sötaste systerson!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: