Sanningen att säga

tyst här på bloggen

Kategori: Allmänt

Krossad själ, krossat hjärta. Kämpar så stenhårt med att lyfta humöret men det är tufft och jag har haft några härliga dagar med världens bästa systerson Simon nu när de varit härnere och hälsat på.

Ber självklart om ursäkt för tystnaden och ska göra mitt yttersta för att ändra vanan. Kan berätta att jag kommer läsa åtminstone strategisk marknadsföring I och II i höst, försöka läsa ikapp lite poäng och tittar igenom nu vilka distanskurser jag skulle kunna läsa på halvfart för att komma igång med livet och studierna igen. Hittar ni något intressant är ni välkomna att höra av er!

Vill passa på att säga att ni alla betyder så mycket för mig och det gör ont att vi inte kan ses oftare!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: