Sanningen att säga

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Nu ska vi dricka julmust, äta knäckglass (och kanske en lussebulle var) och titta på en skön film samtidigt som vi bara myser tillsammans i soffan. Älskar verkligen att vara sambo med en så underbart snäll och charmig man som min :) Älskar också att det är lite julstämning i lägenheten och att amaryllisen slår ut vilken dag som helst nu!

På söndag är det lussevaka och innan det blir det lussebullsmys med Maria och slå in alla våra julklappar tillsammans med julmusiken på högsta volym för maximal julkänsla! Snön utanför hjälper ju till en massa oavsett vad jag lyssnar på dock ;)

Hittat lite fler julklappar jag drömmer om som jag tänkte lägga upp på bloggen under morgondagen. Dessutom ska vi imorgon äntligen in till stan och titta på Harry Potter på bio, äta lunch ute och köpa det sista vi behöver innan vi åker till Stockholm över jul! Ska bli härligt och jag längtar till att själv få se om Harry motsvarar förväntningarna och bokens första del.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: