Sanningen att säga

skickar kärlek till min bror

Kategori: Allmänt

Min bror var ju med i Björn och Bennys låt "2nd best to none" för Rivals räkning och jag lyssnar fortfarande på den med jämna mellanrum. Älskar låten och är verkligen grymt avis på min bror som fått spela in med Björn och Benny och som jobbade i baren när de hade den stora Mamma Mia-premiären på Rival där ABBA återförenades och Meryl Streep medverkade - Meryl Streep! Hon är min stora idol när det kommer till skådespelare.

Lyssnade i alla fall på låten idag och kom och tänka på min storebror som alltid varit min förebild (även om han inte vet om det själv). Därför skickar jag all min kärlek till honom idag och ser fram emot att fira jul ihop! Speciellt i år när vi har extra mycket att fira i vår familj :)

Du ska veta att några av mina bästa minnen i livet, kära bror, är de du förgyllt!


Här har ni länken till "2nd best to none" om ni vill lyssna :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: