Sanningen att säga

vila

Kategori: Allmänt

Efter några omtumlande dagar med dåliga besked, bihåleinflammation och brand har jag tänkt meddela att jag igen ska försöka mig på att hinna uppdatera bloggen. Sitter dock vid fel dator för bilder så det blir ett kort textinlägg för att säga hej, jag är fortfarande här och jag ska uppdatera er om vad som händer! Be patient! 

Kan inte somna trots tidigt möte imorgon och sitter i soffan och lyssnar på min sambos tunga andetag. Han är ett stort stöd och en underbar vän i allt och jag skulle inte orkat med allt utan honom. Mitt hjärta.

Ska dricka lite vatten nu, lägga mig intill honom i sängen och hoppas på att tankarna skingrar sig så jag hinner få några timmars sömn i natt. 

All kärlek och varma julkänslor till er alla!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: