Sanningen att säga

fotoalbum!

Kategori: Allmänt

Så var det äntligen dags att visa lite bilder för er alla, för nu ÄNTLIGEN har kameran blivit laddad och jag har hittat alla sladdar och kunnat lägga in bilderna på datorn. Yeay!
Där har ni min och Håkans lägenhet i bilder! :) I alla fall det jag kände var städat nog för att fota ;) Är en hel del saker kvar att fixa och tavlor ska upp och det är saker kvar att köpa, t.ex. hatthylla, spegel, sänglådor och LP-ramar men jag är nöjd, jag känner mig verkligen hemma när jag kommer innanför dörren och jag känner att det här kommer vara ett ställe där vi kommer skapa massor av glada minnen!
Om ni undrar hur det går med inventeringen så går det strålande, kommer uppdatera ett inlägg om vad som finns i min väska ikväll eller imorgon och då får ni en hel del av mina favoritprodukter med. Slängt en del, köpt en del nytt (älskar när det kommer paket på Posten!) och återupptäckt en del produkter som legat dolda i necessären.
Nu ska jag dricka kaffe, leka fram en ny design till bloggen, söka lite jobb, skriva klart ett arbete och titta på Simpsons! :) Ha en strålande måndag!
Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: